Jak oslovit majitele nemovitosti

Realitní makléř: Jak oslovit majitele nemovitostí?

admin_admin Realitní makléři

Nabíráte jako realitní makléř nové nemovitosti? A víte, jaké všechny marketingové nástroje můžete používat? Jak efektivně oslovit majitele nemovitostí a mnohem více jsme pro vás připravili v následujícím článku.

Jak oslovit a zaujmout vlastníka nemovitosti?

Stěžejním bodem při náboru nemovitosti je zodpovědné a profesionální makléřské vystupování. Pro efektivní oslovení majitelů nemovitostí, kteří nyní hodlají prodávat, se doporučuje férové zacházení, připravenost, a především reprezentativní přístup k sobě a své odvedené práci. Pochlubte se potenciálnímu klientovi svými referencemi a předešlými pracovními výsledky. Přesvědčte ho, že volbou vašich služeb neučiní krok stranou.

Jaké jsou klasické postupy náboru nemovitosti?

Existují dva rozličné postupy pro nábor nemovitosti do svého portfolia. Ta první, klasická forma, zahrnuje již tradiční postupy náboru. V čele této skupiny stojí tzv. studené hovory neboli telefonická volání svým potenciálním klientům. Tuto metodu využívají především začínající makléři. Nezapomínejte ale ani na klasická doporučení stávajících klientů či na tipování ze strany svých známých.

Jaké existují moderní náborové nástroje?

Naprostým trendem je u makléřů tvorba osobitého věcného přístupu. Nejčastěji se lze setkat s tvorbou vlastních webových stránek, vlastního obchodního profilu na sociálních sítích, tvorbou video obsahu či vedení vlastního blogu – na jednom takovém se nyní nacházíte. Všechny tyto moderní nástroje jsou efektivním způsobem, jak představit potenciálním klientům své služby tak, aby v nich viděli přidanou hodnotu a chápali, proč mají pro prodej nemovitosti zvolit právě vás.

Co dělá dobrý makléř pro majitele nemovitosti?

Jedním z hlavních cílů každého realitního makléře je tvorba udržitelného realitního portfolia. Mnoho makléřů své služby nabízí pouze uzavřenému kruhu exkluzivních klientů, ale důležitější je neustále rozšiřovat svoji klientskou základnu a nepodceňovat ani péči a komunikaci se stávajícími zákazníky. Budování dlouhodobých vztahů a vracející se zákazník je tedy dalším cílem úspěšného náboru nemovitostí.

A podceňovat se nesmí ani další úkony s tím spojené: po samotném náboru přichází na řadu homestaging, fotografování nemovitosti a s tím spojená tvorba reprezentativní inzerce. Následuje realizace prohlídek a vyjednávání se zájemci. Poslední bod tvoří administrace spojená s úspěšným prodejem domu či bytu. Úspěšný makléř je člověk, který odpovědným způsobem dosáhne či povýší cíle, které si s klientem stanovili.

Jak se stát profesionálním makléřem?

Jaké jsou naše příběhy? Kdo jsme a co všechno děláme? To se dozvíte na našich webových stránkách Adomus GEN. Přidejte se k nám!