Jak by měl makléř propagovat své služby

Jak by měl makléř propagovat své služby?

admin_admin Realitní makléři

Jste realitním makléřem a nevíte, jak efektivně propagovat své služby? Jakým způsobem používat a nastavit své sociální sítě? Váháte nad použitím video obsahu? Na blogu Adomus – reality a finance jinak zjistíte tipy, kam to můžete posouvat ohledně propagace služeb realitního makléře.

Proč mít vlastní webové stránky?

Základním kamenem propagace vašich služeb je tvorba vlastních webových stránek, byť jen pod záštitou mateřské realitní kanceláře. Utvořte si osobitý web, který i nadále bude zachovávat profesionální proporce směrem k možným budoucím klientům. Sdílejte cenné rady a tipy související s nemovitostmi, veďte si osobní blog a řekněte více o vaší makléřské práci. Vaše stránky by měly budit dojem, že jste tu neustále pro svého klienta. Doporučujeme investici, jak do tvorby profesionálních webových stránek, tak posléze i do placené on-line inzerce, která je efektivní. Ozkoušeno za vás!

Jakým způsobem používat sociální sítě?

Sociální sítě se stali pro mnohé oblasti klíčovou stránkou úspěchu. Realitní trh není v tomto ohledu výjimkou. Vytvořte si vlastní stránky na Facebooku, spojte je s Instagramem, založte si obchodní účet. Na základě něho potom můžete své budoucí klienty segmentovat. Oslovte nové lidi a sami pak zjistíte, co na jakou skupinu funguje, a co nikoliv.

Naprosto významným nástrojem v očích klientů se stává tvorba video prohlídky nabízené nemovitosti. Kupujícím už nestačí fotografie, video je pro ně více relevantnější zdroj než zkresleně vypadající fotky. Tvořte svá videa převážně v osobitém přístupu a v rámci představení určité nemovitosti ve videu vše transparentně představte a vysvětlete.

Jak přistupovat k referencím?

Reference tvoří hodnověrný pohled na vámi prováděnou službu. Určité feedbacky ze strany klientů by se pro vás měli stát hnacím motorem. Sbírejte reference od klientů, chtějte od nich hodnocení vaší práce. Reference ukazují, že svou práci realitního makléře vykonáváte dobře. A není nic lepšího, než spojit potřebné s užitečným – vložte reference od klientů na svůj web či sociální sítě, a přilákejte tak další potenciální zákazníky.

Je osobitý přístup správnou volbou?

My říkáme, že ano. Právě vaše osobité vystupování zvyšuje v lidech důvěru ve vaše makléřské služby. Buďte tu pro své zákazníky, řešte jejich problémy, zvyšujete tak důvěryhodnost vaší image. Klient poté může přivést další klienty a vám se otevírají další cesty k úspěchu.

Je nutné však zanechat určitou úroveň profesionality. Přeci jen nejste v příbuzenském vztahu, zůstáváte spíše obchodníci. Celý realitní proces je obchod, který si však z pohledu makléře zaslouží nezapomínat na to, že na prvním místě by měl být vždy klient a zisk je až druhotný.

Propagace vašich profesionálních služeb je důležitou součástí makléřského života a v Adomus reality a finance jinak vám pomůžeme dosáhnout vašich cílů.